Dengan berita gembira pelakon dan pempengaruh Redza Rosli menamatkan zaman bujangnya sebentar tadi, pasti ramai yang tertanya-tanya siapakah suri hati pilihan hatinya?

A post shared by Astro Gempak (@astrogempak)

Bella Hanna selaku hos jelita program Hlive adalah suri hati yang melekat di hatinya. Tahniah kami ucapkan dan semoga kekal Bahagia hingga ke akhir hayat.

Di kesempatan ini juga admin nak berkongsi kepada anda semua yang Redza Rosli ini tidak kurang hebat sebab pernah muncul juara sebuah kejohanan futsal pada 2023. Sewaktu itu beliau bertindak sebagai ketua pasukan. Padu ke padu? Terbaik dan luar biasa sangat.

Ketika itu Redza memimpin pasukan New Today FC dan ianya berhasil menundukkan Better Tomorrow FC 13-12 untuk menjulang kejuaraan.

Dengan kejayaan itu New Today FC berpeluang memilih sebuah pertubuhan masyarakat di Malaysia yang layak menerima sumbangan. Pasukan New Today FC memilih Persatuan Pengakap Malaysia untuk menerima sumbangan RM50,000 daripada LOTTE Group menerusi acara tersebut ketika itu.

Dalam diam aktif juga ya Redza ini bersukan dan bukan s. Sangat memberi inspirasi kepada semua untuk amalkan gaya hidup sihat selalu.