Kuching City pastinya menetapkan misi membalas dendam kekalahan suku akhir Piala FA ketika bertandang ke laman Selangor, malam esok.

Namun, pemain tengah sensasi Gergasi Merah, Yohandry Orozco, berasakan dirinya dalam persiapan terbaik untuk membantu pasukan bagi memastikan tiga mata penuh diraih.

"Saya ingin mendapatkan tiga mata dan secara peribadi saya sedang mempersiapkan diri saya dengan cara terbaik untuk memulakan kempen dengan lebih baik untuk pasukan.

"Ya, sebenarnya saya sangat gembira dengan persembahan saya sekarang dan perkara itu dapat membantu kelab untuk mencapai kemenangan," katanya di Nadi Arena sebentar tadi.

Dalam pada itu, Orozco menyifatkan The Cats mempunyai sistem bertahan yang sangat ampuh.




Bagaimanapun, ia bukanlah satu alasan untuk mereka gagal mendapatkan tiga mata, lebih-lebih lagi bermain di laman sendiri.

"Kami sedar Kuching City adalah pasukan yang sangat baik, mereka bertahan dengan ramai pemain di belakang, mereka pasukan yang tidak mudah berputus asa.

"Ada beberapa pemain yang menyerlah dalam pasukan mereka tapi kami tahu bagaimana kami ingin hadapi mereka, lebih-lebih lagi mereka akan bermain di rumah kami," katanya.