Massimiliano Allegri tidak bimbang tentang ketiadaan Dusan Vlahovic dan mendedahkan penyerang itu telah mula kembali berlatih semalam.

Vlahovic bergelut dengan kecederaan pangkal paha ketika Juve bersiap sedia untuk meneruskan musim Serie A menentang Cremonese Rabu depan depan selepas rehat untuk Piala Dunia.

Pemain antarabangsa Serbia itu menjaringkan gol dalam satu-satunya permulaan Piala Dunianya di Qatar, mencari gol dalam kekalahan 3-2 kepada Switzerland.

Vlahovic adalah penjaring terbanyak Bianconeri musim ini dengan tujuh gol dan ketua jurulatih Allegri tidak bimbang dengan masalah kecederaannya.

Dia berkata selepas seri 1-1 persahabatan dengan Standard Liege pada hari Jumaat: "Tidak. Saya tidak pernah bimbang, fikirkan falsafah hidup yang saya ada. Saya melihat semua perkara sebagai peluang.

“Jika kami mempunyai [Paul] Pogba dan semua pemain hebat yang kami ada, mungkin [Fabio] Miretti, [Nicolo] Fagioli tidak akan bermain.

"Mereka semua baik untuk berkata: 'Jangan biarkan pemain muda bermain'. Pemain muda, melainkan mereka pemain yang luar biasa, bermain jika situasi perkara berlaku."


“Pogba telah berlari selama empat hingga lima hari, dia telah melakukan latihan dan lututnya bertindak balas dengan baik.

"Sementara [Mattia] De Sciglio yang turut berlatih, [Juan] Cuadrado berlari dan lututnya tidak mengganggunya, keradangan [Leonardo] Bonucci perlahan-lahan bertambah baik. Kami perlu yakin dan menumpukan perhatian kepada apa yang kami ada."